Els homes i les dones no cobren el mateix a la demarcació de Lleida. Segons dades de l'Agència Tributària, les diferències d'honoraris són encara evidents tot i que des de l'any 2006 l'anomenada bretxa salarial s'ha anat reduint. Així, si fa deu anys les distàncies de sous entre homes i dones al territori era de 4.622 euros, ara aquesta xifra s'ha reduït a 3.052 euros, un 33% menys.
La mitjana salarial ha baixat també en els darrers anys a la demarcació. Els números que es van registrar el 2014, amb una mitjana de 16.905 euros anuals, es situa als nivells del 2007 després d'estar sis anys, del 2008 al 2013, per damunt dels 17.000 euros l'any.
Una dona cobra a l'any 3.000 euros menys de mitjana que un home a Lleida
Societat
La bretxa salarial s'ha reduït a la demarcació en més d'un 30% des de l'any 2006
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
08 de març de 2016 a
les 00:40
Actualitzat el
08 de març de 2016 a les
01:07
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
