Una mitjana de 734 persones han utilitzat cada dia el corredor Madrid-Lleida d'Alta Velocitat en el darrer any, segons les dades que ha fet publiques Renfe.
En concret, han estat 267.800 els passatgers que han anat o tornat en el trajecte Madrid i Lleida en tot l’any, un 8,9% més que els qui ho van fer el 2014. Aleshores, la xifra va ser de 246.000 passatgers.
Aquest increment és el més elevat que s’ha produït arreu en comparació amb la resta d’estacions de la línia: Barcelona, va créixer un 8%; Saragossa, un 2,7, i l’estació del Camp de Tarragona, 5,4. El total de viatgers d’aquest corredor l’any 2015 va ser de 7.043.200 passatgers, davant els 6.636.500 de l’exercici anterior, un 6,1% més.
Al llarg dels vuit anys de funcionament de l’AVE en tot el corredor Madrid–Barcelona (2008-2015), Renfe ha transportat 25,6 milions de viatgers. Respecte al primer any de funcionament, el 2008, aquest servei ha registrat un creixement del 81,3%.
Una mitjana de 734 persones han utilitzat cada dia l’AVE entre Madrid i Lleida durant el 2015
Aquest corredor és el que registra un increment més elevat de viatgers respecte a l’any anterior
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de febrer de 2016 a les 10:27
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància