La major exposició itinerant de dinosaures animatrònics visitarà Manresa el proper dissabte 13 de març, data en la que serà inaugurada aquesta exhibició prehistòrica al Palau Firal, on romandrà instal·lada el dissabte i diumenge.
Aquesta mostra itinerant que ha recorregut una desena llarga de països europeus (Alemanya, França, Itàlia, Regne Unit, Noruega, Polònia o Romania, entre d'altres), comptarà amb una trentena de peces inèdites a mida real, algunes d'elles animatròniques, que simularan l'aspecte i el comportament dels dinosaures.
Dinosaurs Tour exposarà triceratops, tiranosaures, protoceratops, parasaurolofus, estegosauris, espinosauris, diplodocus i el famós tiranosaure rex a mida real, entre d'altres. A més de les peces, es realitzaran projeccions didàctiques sobre la forma de vida d'aquesta fauna prehistòrica i hi haurà sorpreses.
Horaris
Dissabte i diumenge de 10.00 h. a 14.00 h. i de 16.00 h. a 21.00 h. Les entrades es poden adquirir per 8 euros a les taquilles de l'exposició i a www.dinosaurstour.com.
Dinosaurs Tour, la major exposició de dinosauris animatrònics, arriba a Manresa
Serà al Palau Firal els propers dissabte i diumenge
ARA A PORTADA
-
-
Un jove de 20 anys assumeix la gestió del Canaletes i el Quimet del Passeig de Manresa Pere Fontanals
-
El CE Manresa es posa en marxa: «Estem davant de la Tercera més competitiva de la història» Pere Fontanals
-
-
Nit de Perseids a Castelltallat: estels fugaços, ciència i natura sota un cel privilegiat Pere Fontanals
Publicat el 10 de març de 2021 a les 08:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans LaTrup Duet omple de música la Piscina Municipal de Súria
-
Cultura i Mitjans Descobreixen un nou fogar neandertal de prop de 40.000 anys a les Coves de Moià
-
Cultura i Mitjans La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre)
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós convoca el primer concurs de fotografia per il·lustrar el calendari de 2026
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen