Després de triomfar a la darrera edició de la Fira Mediterrània i esdevenir les grans guanyadores de l'última edició dels Premis Enderrock, Roba Estesa presenta el seu primer disc, Descalces, divendres, 19 de maig a les 21h, a la Sala Gran del Teatre Kursaal.
La formació, integrada per Alba Magrinyà (bateria i percussions), Anna Sardà (baix, violoncel i veus), Clara Colom (acordió diatònic i veus), Clàudia García-Albea (violí i veus), Gemma Polo (veus) i Neus Pagès, va ser la guanyadora de l'última edició dels Premis Enderrock emportant-se tres premis per votació popular (millor grup revelació, millor disc de folk per ‘Descalces' i millor cançó de folk per ‘Viu') i també el premi a millor disc revelació per la crítica pel disc ‘Descalces'.
Descalces és una declaració d'intencions en forma de música i cançó. Unes intencions que es canten des del camp i la tradició, des de la lluita i la festa i, com no pot ser d'una altra manera, des de la dona. Aquest primer disc vol donar veu a aquells tabús que s'imposen i brindar pel que les posa calentes i contentes. Perquè això és el que és i el que fa Roba Estesa: folk calentó.
Descalces compta amb col·laboracions molt especials, presentant un gran ventall de cançons pròpies i populars, d'aquelles que fa temps que es canten, amb noves interpretacions des d'un punt de vista social i de gènere.
Les entrades es poden comprar a taquilles i per internet. El preu de les entrades per veure Roba Estesa és de 12€ (10€ amb Carnet Galliner, majors de 65 anys, i menors de 25).
Roba Estesa, guanyadores de 4 premis Enderrock, presenten «Descalces» al Kursaal
Aquest divendres presentaran cançons pròpies i populars amb noves interpretacions des d'un punt de vista social i de gènere
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2017 a les 11:09
Actualitzat el 18 de maig de 2017 a les 11:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé
-
Cultura i Mitjans Sant Mateu de Bages inaugura les obres de restauració del conjunt històric de Coaner
-
Cultura i Mitjans Cabrianes celebra 125 anys de Caramelles amb èxit de visitants