Santpedor signa un acord per a la promoció els seus polígons

Publicat el 13 de novembre de 2012 a les 13:49
Signatura de l'acord entre Ajuntament de Santpedor i Associació de Parcs Empresarials. Foto: AjSTP

Aquest dimarts, 13 de novembre, s'ha signat un conveni entre l'Ajuntament de Santpedor i l'Associació de Parcs Empresarials de Santpedor -que agrupa tots els polígons del municipi-, en el que consistori es compromet a donar suport a l'associació mitjançant una sèrie d'actuacions encaminades a afavorir un sòl industrial de qualitat i una adequada dotació de serveis per tal de millorar  la competitivitat de les empreses que són presents a l'associació, i per tal de poder atraure noves activitats empresarials al territori.

Mitjançant el conveni signat, l'Ajuntament de Santpedor donarà una subvenció de 1200 euros a l'Associació de Parcs Empresarial en el present exercici, per tal que aquest realitzi accions d'edició de material divulgatiu, accions de promoció i difusió de l'associació i prospecció per a la captació d'associats.

Aquesta subvenció prové del projecte que es realitza a través del Consell Comarcal del Bages anomenat "Promoció comarcal dels polígons i les empreses del Bages 2012", cofinançat per la Diputació de Barcelona i cadascun dels Ajuntaments participants.