
El Director Regional Est de Peugeot dirigint-se als assistents. Sarauto
El passat dijous 18 de març de 2010, es va cel·lebrar a Sarauto, la 3a Trobada per a professionals per a presentar les noves línies de recanvis, serveis, tendències del mercat i projecció present i futura de la marca Peugeot.
Aquest acte, que va aplegar vora 200 tallers independents del Bages, Anoia i Berguedà, va permetre als assistents conèixer la nova línia de recanvis multi-marca, Eurorepar, així com el sistema Servicebox, dissenyat per fer comandes via internet.
Per aquesta presentació Sarauto va comptar amb el director de la Direcció Regional Est de Peugeot, Manel Palau, i un nutrit grup del seu equip de Post-venda. Tots ells, juntament amb el Delegat de Peugeot Scooters, es van posar a disposició dels assistents per compartir inquietuds i recollir aportacions.
La vetllada va ser amenitzada amb música en directe i catering. També es va poder conèixer de primera mà el nou concept car Peugeot, SR1 que projecta tota la força de la nova imatge de la marca Peugeot.
Entre els assistents, Sarauto va sortejar dos bons d'hotel NH i una Scooter Peugeot Speedfight3 com a cel·lebració del nombrament de Sarauto com a distribuidor de Peugeot Scooter.
Els guanyadors dels bons:
- Boxes de Manresa
- Planxisteria Planas d'Igualada
El guanyador de la moto:
- Josep Puig- Tallers Puig de Navás

Josep Puig, de Tallers Puig de Navàs, guanyador d'una Peugeot Speedflight3. Sarauto