L'Obra Social de la Caixa col·laborarà en la Nit de l'Esportista

Publicat el 07 de juny de 2013 a les 14:27
Jordi Marimon, Valentí Junyent i Josep Lluís Gómez. Foto: AjM

El club de bàsquet CBiUM, el club que vetlla pels equips de planter del Basquet Manresa, i l'Obra Social de la Caixa han signat avui un acord pel qual aquesta entitat financera farà una aportació de 2.300 euros per col·laborar en l'organització de la 43ena edició de la Nit de l'Esportista de Manresa, que se celebrarà el pròxim 21 de juny.
 
L'acte de signatura ha tingut lloc aquest matí a l'oficina de la Caixa del Passeig Pere III i hi han assistit l'alcalde de Manresa i regidor d'Esports, Valentí Junyent; el sots-director de l'oficina, Jordi Marimon; i el president del CBiUM, Josep Lluís Gómez.
 
L'Obra Social de la Caixa manté així la línea de col·laboració dels últims anys amb la celebració de la Nit de l'Esportista, especialment en el reconeixement dels esportistes amb discapacitat com són els nominats en les categories Paralímpics i Special Olímpics.
 
El CBiUM, juntament amb la regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Manresa, és l'entitat encarregada d'organitzar l'edició d'enguany de la Nit de l'Esportista de Manresa que se celebrarà el dijous 21 de juny, a dos quarts de 9 del vespre, al Teatre Kursaal de Manresa.