Castellbell proposa una sortida pels escenaris de la Batalla de l'Ebre

Serà el proper diumenge 6 de març i estarà guiada per la historiadora Assumpta Montellà

Publicat el 25 de febrer de 2016 a les 09:02
L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar organitza una sortida als escenaris de la Batalla de l'Ebre pel proper diumenge 6 de març. L'excursió comptarà amb la visita guiada de la historiadora Assumpta Montellà i recorrerà els punts clau dels fets bèl·lics ocorreguts durant la Guerra Civil. La visita farà aturades a Cobrera d'Ebre, al Museu de la Batalla de l'Ebre, continuarà a les Trinxeres de la Fatarella i acabarà al cementiri de les Camposines.  

Les inscripcions per participar a l'activitat s'han de fer a l'Ajuntament, a través del telèfon 93 834 03 50 o bé per correu electrònic (casasbs@diba.cat). 
L'excursió té un preu de 25 euros i inclou l'autobús, el dinar i les entrades als museus.
 
Xerrada prèvia

En el marc d'aquesta sortida, el proper dilluns 29 de febrer Assumpta Montellà pronunciarà la xerrada "La Batalla de l'Ebre explicada pels soldats de la lleva del biberó", a l'antiga Biblioteca del Borràs de Castellbell, a les sis de la tarda.