El diputat d'Infraestructures, Urbanisme i Habitatge de la Diputació de Barcelona, Alberto Villagrasa, ha lliurat a l'alcalde de Sant Salvador de Guardiola, Albert Miralda, l'actualització de la cartografia topogràfica urbana digital 3D, escala 1:1000, del seu municipi.
En el marc del suport als serveis i les activitats locals, la Diputació de Barcelona ha assumit íntegrament el cost dels treballs, que ha estat de 38.074,38 €. La Diputació de Barcelona va realitzar la primera actualització de la cartografia topogràfica urbana d'aquest municipi l'any 2005.
Per a l'ajuntament és imprescindible mantenir actualitzada la cartografia topogràfica urbana donat que facilita els treballs de diagnosi, planificació i gestió en el marc de les competències municipals i, per tant, la presa de decisions estratègiques. S'utilitza com a base de les cartografies temàtiques d'àmbit local i molt especialment per a l'elaboració del planejament urbanístic, la cartografia de cadastre i les xarxes de serveis i equipaments.
La cartografia està realitzada per fotogrametria amb treball de camp i els treballs lliurats als Ajuntaments contenen quatre fitxers amb l'altimetria, planimetria, toponímia i vialer del sòl urbà del municipi, segons el plec d'especificacions tècniques de la Diputació de Barcelona, reconegut per la Comissió de Coordinació Cartogràfica de Catalunya.
Aquesta cartografia es lliura en els formats Microstation i Autocad i amb els dos sistemes de referència ED50 i ETRS89.
Sant Salvador de Guardiola, amb nova cartografia urbana
Municipis
L'ha elaborat la Diputació de Barcelona en format digital 3D i escala 1:1000
ARA A PORTADA
-
Societat El dia es fa de nit: Catalunya viu la totalitat de l'eclipsi amb emoció Arnau Urgell i Vidal | Neus Climent
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
Successos Manresa acumula almenys vuit robatoris en locals de restauració des del juny Pere Fontanals
-
-
Esports Laia Font afronta a Zagreb l'Europeu que obre el calendari cap al Mundial de Rotterdam Pere Fontanals
Publicat el
22 de gener de 2013 a
les 14:23
Et pot interessar
-
Municipis
La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis
Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis
Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis
L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis
Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis
Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent
