L'Ajuntament de Súria ha fixat els serveis mínims que s'aplicaran aquest divendres 18 d'octubre a les diferents àrees i serveis municipals amb motiu de la vaga general convocada a tots els centres de treball de Catalunya per la Intersindical-CSC.
La relació de serveis mínims ha estat establert en un decret d'Alcaldia en què s'expressa el respecte als drets de vaga i del treball, així com la necessitat de preservar els serveis essencials de la comunitat, d'acord amb la legislació vigent. El decret ha estat elaborat després d'escoltar la representació sindical de la plantilla municipal.
Els serveis mínims afectaran l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), Policia Local, Secretaria, Intervenció i Recursos Humans, Brigada Municipal d'Obres i Serveis, Escola Municipal de Música, Escola Municipal de Formació d'Adults, Jutjat de Pau-Registre Civil, servei de neteja i àrees de Benestar Social, Territori i Promoció Econòmica.
D'altra banda, el Consorci del Bages per a la Gestió de Residus ha informat l'Ajuntament que la deixalleria municipal també romandrà tancada aquest divendres 18 d'octubre.
L'Ajuntament de Súria fixa els serveis mínims per a la vaga general d'aquest divendres
Societat
El decret ha estat elaborat després d'escoltar la representació sindical de la plantilla municipal
ARA A PORTADA
-
Societat Més de 29.000 alumnes del Bages i el Moianès tornaran dimarts a les aules en un inici amb vaga Pere Fontanals
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Societat L'Assemblea Educativa del Bages crida a la vaga: «Sense recursos no es pot començar amb normalitat» Pere Fontanals
-
Societat Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques Pere Fontanals
-
Societat Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027 Pere Fontanals
Publicat el
17 d’octubre de 2019 a
les 18:10
Et pot interessar
-
Societat
Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana?
-
Societat
Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència
-
Societat
Manresa tallarà el carrer Gaudí per renovar el paviment durant cinc dies
-
Societat
La Clínica Odontològica Universitària de Manresa incorpora 46 estudiants de quart curs
-
Societat
Castellbell i el Vilar estrena el local social de la Vall de Montserrat
-
Societat
«Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa»
