Davant les mobilitzacions i manifestacions entorn a una possible privatització de l'equip d'atenció primària de Santpedor, el Departament de Salut ha emès un comunicat en que vol aclarir que "no hi ha previst en cap forma jurídica un procés de privatització d'aquest equip".
Salut assegura que és "tot el contrari", l'equip ha manifestat la seva voluntat de buscar "un millor sistema de treball davant l'alta rotació de professionals". I per això, sota el paraigües de l'ICS, Salut està estudiant, com a prova pilot a Santpedor i en el marc de la nova ABS Santpedor, "la possibilitat que els mateixos professionals facin una proposta de treball que permeti als equips d'atenció primària una major capacitat de decisió i autogestió en termes d'organització, sempre des fe l'àmbit públic".
Salut considera que "és una bona notícia" que els equips facin propostes que ajudin a "millorar l'assistència de la ciutadania i que s'impliquin en els municipis" com, de fet, fa l'EAP Santpedor, "pioners en l'estudi de salut i creació d'un pla de salut municipal així com també en la implementació d'iniciatives, activitats i tallers que impliquen al municipi per a la millora de la salut".
[noticia]108895[/noticia]
Salut assegura que no té cap voluntat de privatitzar el CAP Santpedor
Societat
El Departament ha manifestat la seva voluntat de buscar "un millor sistema de treball davant l'alta rotació de professionals"
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes Redacció
-
Societat Els promotors de la planta de biometà de Sant Mateu creen una comissió tècnica amb el territori Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Manresa admet que part del paper recollit no arriba a la planta de reciclatge Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el Centre Històric de Manresa al setembre Redacció
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
Publicat el
07 d’abril de 2023 a
les 14:49
Actualitzat el
07 d’abril de 2023 a les
14:55
Et pot interessar
-
Societat
Súria reorganitza el trànsit al pont de Salipota amb una nova rotonda pintada a la calçada
-
Societat
Manresa busca persones voluntàries per fer de mentores a adolescents el pròxim curs
-
Societat
Santpedor reforça la il·luminació de la zona d'esbarjo per a gossos i un aparcament
-
Societat
ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització
-
Societat
Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules
-
Societat
FGC tallarà el servei entre Sant Vicenç i Manresa de l'1 al 7 d'agost per obres
