L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i l'escola de formació del CAE organitzen un curs d'habilitats de comunicació 100% subvencionat. Aquesta formació cerca una identificació efectiva de totes les fases del procés comunicatiu per part dels alumnes amb la finalitat d'incrementar la seva potencialitat en els missatges i la comunicació interpersonal, tant en l'àmbit personal com en el professional.
Al llarg del curs s'aprofundirà sobre els factors i les tècniques per afavorir una comunicació efectiva, basada en l'assertivitat, i duent a terme una anàlisi sobre les emocions i les capacitats dels interlocutors i la seva gestió. La formació anirà a càrrec d'Enric Bastardas, comunicador i Màster en Programació Neurolingüística.
La formació, de trenta hores de durada, serà els dijous, del 4 d'abril al 13 de juny, de 5 de la tarda a 8 del vespre i es farà al Nexe – Espai Jove.
Cal inscripció prèvia a aquest enllaç. Els alumnes que finalitzin la formació obtindran un diploma del Consorci de Formació Contínua de Catalunya.
Sant Fruitós i el CAE programen un curs d'habilitats de comunicació
La formació, que anirà a càrrec d'Enric Bastardas, tracta l'aplicació de tècniques comunicatives per a millorar les aptituds personals i professionals dels alumnes
Ara a portada
Publicat el 20 de març de 2024 a les 16:11
Actualitzat el 20 de març de 2024 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de mobilitat a la C-55 nord els propers dilluns i dimarts
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana