L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha posat en marxa aquesta setmana, un nou punt de satisfacció a l'usuari a l'entrada del consistori. Es tracta d’un espai digital que permet als ciutadans valorar l'atenció presencial rebuda durant els tràmits o serveis realitzats a l'Ajuntament, amb l'objectiu de millorar la qualitat del servei públic que s’ofereix.
Els usuaris poden utilitzar aquest dispositiu digital per expressar el seu grau de satisfacció amb l'atenció presencial que han rebut, responent una breu enquesta després de ser atesos pels diferents serveis municipals. El sistema és senzill i ràpid, i permet recopilar dades valuoses que ajudaran l'Ajuntament a identificar punts de millora i continuar optimitzant el servei cap als ciutadans.
L'espai digital està instal·lat just a l'entrada de l'Ajuntament, en un punt molt visible, amb l'objectiu d'afavorir la participació de tots els usuaris que desitgin expressar la seva opinió sobre l'atenció rebuda.
Aquesta iniciativa forma part de la voluntat de l'Ajuntament d’estar més a prop de la ciutadania, escoltar les seves opinions i continuar treballant per oferir una atenció de més qualitat.