Els veïns de Pineda de Bages, a Sant Fruitós de Bages, tornen a estar preocupats per una nova onada de robatoris als habitatges de la urbanització que, segons els Mossos d'Esquadra, s'ha concretat en quatre robatoris amb força consumats en domicilis des de finals d'octubre. A banda d'aquests robatoris, a la policia catalana li consten alguns albiraments de persones o vehicles sospitosos a la zona.
L'últim, de fet, va ser aquest diumenge quan un veí va veure dues persones que vorejaven la seva propietat i s'hi va enfrontar per preguntar-los què feien allà. Després d'un intercanvi d'impressions, els homes van decidir marxar del lloc.
No obstant aquest capítol, els Mossos d'Esquadra recomanen que en casos així només es prengui nota dels detalls o de les matrícules en cas que hi hagi vehicles i que es truqui al 112 perquè la policia pugui actuar en conseqüència, però que es descarti cap altra acció que comporti un enfrentament directe amb els sospitosos.