L’Ajuntament de Calldetenes ha obert el termini de presentació de treballs per la propera edició del Premis Literaris del municipi, que finalitza el proper 7 de juliol. Els guardons arriben enguany a la seva 35a edició.
Les diferents categories que engloben els premis són: Premi de novel·la Armand Quintana, dotat amb 3.000 euros; 7è Premi de Teatre de Calldetenes Lluís Solà i Sala, dotat amb 2000 euros; Premi de poesia Jacint Verdaguer, dotat amb 3000 euros; i diversos premis adreçats a estudiants.
Calldetenes convoca els XXXV Premis Literaris
Els guardons engloben poesia, teatre i novel·la
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
03 de maig de 2014 a
les 20:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Cultura i Mitjans
Més de 40 expositors participaran en la fira Vic Slot Clàssic 2026
-
Cultura i Mitjans
Montblanc reviu la màgia de la llegenda de Sant Jordi amb la Setmana Medieval
-
Cultura i Mitjans
Fricandó i suquet de rap: el menú de Nandu Jubany per al vol directe entre Barcelona i Singapur
-
Cultura i Mitjans
Un Mercat del Ram de Vic sense porcs ni vaques... però amb toreros
-
Cultura i Mitjans
L'Atlàntida de Vic estrena una obra sobre la salut mental, la maternitat i l'amor
