Tot i que la festa major de Centelles ja estava prevista amb uns protocols de seguretat, amb les noves recomanacions de la Generalitat s'ha hagut de reprogramar per reforçar el missatge de prevenció i responsabilitat. D'aquesta manera, tal com explica l'Ajuntament en una nota, ja està operatiu l'aplicatiu per a la reserva d'entrades dels actes que ho requereixen o bé al Casal Francesc Macià (de 9 a 13h).
Aquestes decisions han estat consensuades amb la Comissió organitzadora i les entitats i associacions implicades en els actes. Si hi ha algun altre canvi, se n'informarà pels canals de comunicació de l'Ajuntament. En cas de mesures més restrictives, l'Ajuntament es reserva el dret d'anul·lar les activitats reprogramades.
Trasllat d'actes i anul·lació d'altres
Els actes que es mantenen es traslladen a la pista de l'escola Ildefons Cerdà i al Casal Francesc Macià, ubicacions que garanteixen l'accés controlat i l'aforament.
Les activitats més significatives i que preveien més afluència de públic es posposen com és el concert de l'Orquestra Venus i la Festa Jove que es faran quan les circumstàncies ho permetin. També es posposen actes d'entitats solidàries, culturals i esportives com la Cursa Embruixada, la Tómbola de Mans Unides o la tarda de botigues.
[noticiadiari]2/207423[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207321[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Centelles reprograma la festa major per reforçar la prevenció
L'Ajuntament obre l'aplicatiu per reservar entrades i anul·la aquelles activitats que atreuen més gent
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’agost de 2020 a les 17:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Atlàntida de Vic estrena una producció pròpia sobre l'obra poètica i teatral de Lluís Solà
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 10, 11 i 12 d'octubre
-
Cultura i Mitjans Manlleu viu una multitudinària 32a edició de la Fira del Porc i la Cervesa
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 3, 4 i 5 d'octubre
-
Cultura i Mitjans Vic acull una nova edició de la Fira d'Economia Circular
-
Cultura i Mitjans Vistes, tastos i experiències de proximitat: així serà el Benvinguts a Pagès a Osona i el Lluçanès