[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fz-QGOqcbfE[/youtube]
El curtmetratge "El adiós" de Clara Roquet, de Malla, està nominat als Premis Gaudí que se celebrarà el pròxim 31 de gener a l'Auditori Fòrum del CCIB de Barcelona. El curt ja ha estat guardonat en altres festivals, com a la Setmana Internacional de cinema de Valladolid.
Roquet va gravar el treball l'hivern de l'any passat a Osona i tracta sobre Rosana, una criada boliviana que cuida una àvia al llarg de cinc anys. La mallenca es va donar a conèixer l'any passat com a guionista de la pel·lícula 10.000 km, de Carlos Marquès-Marcet, pel qual va guanyar el Gaudí al millor guió.
El curt «El Adiós» de la mallenca Clara Roquet, nominat als Premis Gaudí
Cultura i Mitjans
La pel·lícula s'ha gravat íntegrament a Osona
ARA A PORTADA
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Denuncien un grup de persones per fer una barbacoa en una zona forestal de Vilanova de Sau Redacció
-
Cultura i Mitjans Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026 Irene Giménez Vinyet | FesNits
Publicat el
05 de gener de 2016 a
les 15:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 10, 11 i 12 de juliol
-
Cultura i Mitjans
Vic suspèn el castell de focs i els correfocs de Festa Major per l'alt risc d'incendi
-
Cultura i Mitjans
Pelat i Pelut oferiran un últim concert a Folgueroles
-
Cultura i Mitjans
Els actes imprescindibles de la darrera setmana de la Festa Major de Vic
-
Cultura i Mitjans
Solemne, alegre i calorosa diada de Sant Miquel dels Sants a Vic
