[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fz-QGOqcbfE[/youtube]
El curtmetratge "El adiós" de Clara Roquet, de Malla, està nominat als Premis Gaudí que se celebrarà el pròxim 31 de gener a l'Auditori Fòrum del CCIB de Barcelona. El curt ja ha estat guardonat en altres festivals, com a la Setmana Internacional de cinema de Valladolid.
Roquet va gravar el treball l'hivern de l'any passat a Osona i tracta sobre Rosana, una criada boliviana que cuida una àvia al llarg de cinc anys. La mallenca es va donar a conèixer l'any passat com a guionista de la pel·lícula 10.000 km, de Carlos Marquès-Marcet, pel qual va guanyar el Gaudí al millor guió.
El curt «El Adiós» de la mallenca Clara Roquet, nominat als Premis Gaudí
La pel·lícula s'ha gravat íntegrament a Osona
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de gener de 2016 a
les 16:41
Actualitzat el
05 de gener de 2016 a les
17:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
-
Cultura i Mitjans Vic recupera la memòria de Marià Colomer amb la restauració del cambril de la Pietat i una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans
-
Cultura i Mitjans
Un Cabró Rock de tornades i comiats
