El Pessebre Vivent de Rupit i Pruit rep 1.500 visitants

El Mercat del Pessebre i la visita del patge reial han completat el cap de setmana

Publicat el 05 de gener de 2016 a les 14:13
Actualitzat el 05 de gener de 2016 a les 17:52

El pessebre vivent en la 29a edició Foto: Rupit i Pruit.
 

Amb motius nadalencs, i com és tradició des de fa 29 edicions Rupit Pruit ha organitzat un Pessebre Vivent. En aquesta ocasió els visitants han pogut veure diversos quadres repartits pel centre del municipi, en total 24 escenes, des de l'elaboració del porc i les feines del camp fins al naixement, tot passant per la ferreria, el retaule i l'anunciació. Més de 1.500 persones, repartides entre dissabte i diumenge, han visitat el pessebre, que ha comptat amb la participació de més de 100 veïns del poble.

El cap de setmana també es va completar amb el Mercat del Pessebre, que, aquest any, s'ha distribuït per tres punts de Rupit. A més, s'han fet dues exhibicions d'interès, la matança del porc i la construcció d'un paller.

En paral·lel segueix obert el concurs d'Instagram sobre el pessebre vivent. Fins aquest dimarts, es poden penjar fotos fent servir les etiquetes #pessenrerupit16 i #instaosona. Se sortegen dos menús per a dues persones en restaurants de Rupit i un lot de productes.

Galeries de fotos:

- Pessebre vivent, 2013
- Mercat en Viu, 2013
- Pessebre Vivent, 2012 
- Pessebre vivent, 2011
- Pessebre vivent, 2010
- Pessebre vivent, 2009