L'Auditori Teatre de Calldetenes ja té a punt la programació de la nova temporada del semestre de tardor i la presentarà aquest diumenge a les sis de la tarda amb una gala especial. Els artistes locals Josep Pujol “Jepes” i Ivette Cortés hi presentaran els espectacles, que inclouen propostes musicals, teatrals i de titelles, entre d'altres.
La vetllada es tancarà amb un monòleg especial d'en Peyu que porta per nom "Planeta i Neptú" i un piscolabis pels assistents.
El Teatre de Calldetenes presenta temporada diumenge amb una gala
Cultura i Mitjans
L'acte acabarà amb un espectacle "especial" d'en Peyu
ARA A PORTADA
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
02 de setembre de 2015 a
les 15:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Cultura i Mitjans
El Festival Protesta torna a Vic amb 37 pel·lícules de cinema social
-
Cultura i Mitjans
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El grup d'Osona Pla Moguda, guanyador del concurs Sona9 2026
-
Cultura i Mitjans
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents
