A l’acte hi assistiran les principals autoritats comarcals i ciutadanes, la rectora de la Universitat de Vic i alguns dels principals patrocinadors de les tres iniciatives.
El Temple Romà de Vic clou el seu 125è aniversari amb tres inauguracions
Ara a portada
-
Societat Un veí del centre de Vic: «Vaig anar a dormir i encara no hi havia llum» Irene Giménez Vinyet
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
Societat Una metgessa del CAP de Centelles: «Hem tornat a fer les receptes amb paper i bolígraf, com abans» Redacció
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 12 de juny de 2008 a les 14:04
A l’acte hi assistiran les principals autoritats comarcals i ciutadanes, la rectora de la Universitat de Vic i alguns dels principals patrocinadors de les tres iniciatives.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Lluçanès celebra una nova edició del cicle Païssa
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles
-
Cultura i Mitjans Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire