Lafitte havia militat en el moviment ecologista i enguany presentava com a número 2 per Girona a les eleccions generals per Els Verds-Alternativa Verda (EV-AV). El fundador d'aquesta formació, l'olotí Santiago Vilanova, ha lamentat la seva pèrdua i ha destacat la seva tasca en la lluita antinuclear, i el seu caràcter feminista i ecopacifista.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de febrer de 2008 a
les 18:27
Lafitte havia militat en el moviment ecologista i enguany presentava com a número 2 per Girona a les eleccions generals per Els Verds-Alternativa Verda (EV-AV). El fundador d'aquesta formació, l'olotí Santiago Vilanova, ha lamentat la seva pèrdua i ha destacat la seva tasca en la lluita antinuclear, i el seu caràcter feminista i ecopacifista.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Cultura i Mitjans
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
