Després d’un intens cap de setmana, presidit especialment pels concerts de la zona esportiva, la festa major de Torelló enceta la segona setmana d’activitats. Tot i que hi ha actes durant tota la setmana, els principals esdeveniments es concentren al llarg del cap de setmana.
Divendres començaran els actes més institucionals amb el pregó de festa major, a càrrec de Càritas Interparroquial de Torelló; també es lliurarà el premi del concurs de portades del programa de festa major, amb la novetat dels Versots dels Diables del Ges. A continuació, es ballaran les tradicionals Dansa de Torelló i Ball dels Verds, abans d’acabar amb la sessió del grup Tarasca.
Continuarà el cap de setmana, amb actes diversos com ara, dissabte, la cursa popular, el passant de gegants i nans, l’espectacle familiar de Markeliñe, teatre amb ‘El florido pensil (nenes)’, el sopar de solters i solteres, les sardanes, el concert de La Banda del Coche Rojo o el Karaoke; o diumenge la màgia de Melanie, el circ de Circ Bover i l’actuació de The Gramophones Allstars; o dilluns amb el passant i els balls de gegants i nans, el Deixeble d’Acer, les sardanes, els jocs de fusta i la festa de l’escuma, el ball i concert amb la Maravella, el sopar al revés i el correfoc.
Com és habitual, la festa major de Torelló posarà el punt final, de dimarts a dimecres, amb la contrarellotge per equips Riminí.
La festa major de Torelló enceta la segona setmana
Cultura i Mitjans
El pregó de festa major serà aquest divendres a càrrec de Càritas Interparroquial
ARA A PORTADA
-
-
Societat Les obres per a millorar les connexions entre la C-17 i la C-25 a Gurb començaran el novembre Redacció
-
Societat Una campanya del GDT vol mobilitzar la ciutadania davant els «costos» ambientals, socials i econòmics del porcí ACN
-
Economia Osona aposta per reconvertir granges i naus en desús per al cultiu de bolets Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una nova edició de la multitudinària Fira de la Muntanya Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
26 de juliol de 2016 a
les 16:58
Actualitzat el
26 de juliol de 2016 a les
17:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
El MEV ensenyarà una obra de Joan Miró que conserva a la seva col·lecció
-
Cultura i Mitjans
El Lluçanès acull les Jornades d'Arqueologia 2026 a la Catalunya Central
-
Cultura i Mitjans
Joves de Vic s'apropen a la poesia a través del rap
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló projectarà una seixantena de films de 18 països diferents
