Com cada any, l'arribada de l'estiu coincideix a Sant Pere de Torelló amb la festa de Sant Joan i la de Sant Pere, que serà el dimecres 29. Aquest any, a més, amb un cap de setmana que les separa pel mig però que hi connectarà gràcies a un concert del cor Nàidades, diumenge, dins del cicle de celebració del seu 10è aniversari. Si bé l'entrada és gratuïta, s'obrirà l'opció que el públic hi faci una aportació voluntària que es destinarà íntegrament al cor.
La música també tindrà un paper protagonista amb el concert del grup de Gospel SPT, el mateix dia de Sant Pere al vespre.
La festa tindrà el preludi de la verbena i l’arribada de la Flama del Canigó, el 23 de juny.
Sant Pere de Torelló empalma Sant Joan i la festa major
Una setmana sencera plena d’activitats lúdiques.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2011 a les 15:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de setembre
-
Cultura i Mitjans El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Cultura i Mitjans Festa Major de Santa Creu de Jutglar 2025: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Un camió-teatre amb un escenari desplegable farà parada a les Masies de Voltregà i Sant Julià de Vilatorta
-
Cultura i Mitjans El cicle Grans Concerts de l'Atlàntida de Vic celebra 15 anys
-
Cultura i Mitjans La figura de Bac de Roda, protagonista de la Marxa dels Vigatans 2025