Santa Eulàlia de Riuprimer celebrarà ben aviat la Festa Major amb un acte molt especial per al municipi. El pregó se centrarà en els 10 anys del Moto Club Riuprimer Gas i Rocs, que a més enguany arriba a la XXa edició de les dues hores de Resistència d'Enduro. Serà el dijous 30 d’agost a 2/4 de 9 a la plaça de la Vila, i anirà seguit del gran xou d’humor amb els coneguts Mali Vanili, amb l’espectacle “Lo nostre no funciona”.
La festa, però, ja comença aquest cap de setmana, amb propostes com la botifarrada In Da Nait a la piscina, amb la música de Jordina Roca i Albert Rodas, i DJ Capde. El diumenge 26 arriba el torn de la caminada popular pels entorns del poble, i a la tarda, la Quina a benefici de la Llar d’Infants, a més del Memorial de futbol Quimet Novellas.
La resta d'actes seguiran l'estructura de l'any passat o molt similar, amb les tradicionals sardinada i havaneres amb el grup Port Bo el divendres 31 d’agost. El dissabte 1, el divertit monòleg musicat amb Quim Vila i concertàs d’Ovella Xao , i el dia següent correfoc amb els Diables Sexes Foc, Carnaval d'Estiu, ball de tarda amb l'Orquestra Moonlight. El dia 3, Cercavila gegantera, Arrossada, sardanes i animació amb Jordi Tonietti, etc.
També se celebrarà la Festa holi el divendres 31 a les 5 de la tarda a la Pista Nova, i la Festa Aquàtica a la piscina el dissabte 1 amb entrada gratuïta.
Santa Eulàlia de Riuprimer homenatjarà el Moto Club Riuprimer Gas i Rocs
El municipi celebrarà pròximament la Festa Major
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’agost de 2018 a les 18:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Casino de Vic estrena «Carn de Perol», el primer micròfon obert d'humor d'Osona
-
Cultura i Mitjans Dia Internacional dels Museus 2025: així ho viuran els equipaments d'Osona
-
Cultura i Mitjans El Festival de Música de Sant Pere de Casserres tanca amb èxit una edició renovada
-
Cultura i Mitjans El Festus de Torelló programa una vintena de propostes de teatre, dansa, circ, música i arts visuals
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 de maig
-
Cultura i Mitjans El Festival EnCanta de Roda de Ter enceta una nova edició amb Jazzwoman o Remei de Ca la Fresca