[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6Iya2R0G-Y4[/youtube]Vídeo promocional
Teatre la Palangana posarà en escena aquest divendres "Carrington", la primera obra de creació pròpia dirigida per Joan Roura. El manlleuenc encapçala el projecte del grup de la Serra de Sanferm que s’estrenarà en dues sessions, divendres i dissabte (9 i 10 de gener), a l'Espai de Teatre i Cinema de Vic (ETC) a les 21:30h.
Vuit persones formen part d'un muntatge que ha portat uns cinc mesos de treball continuat i que s'ha elaborat a partir d'improvisacions. El resultat és "Carrigton", una obra que parla sobre les conseqüències -personals i col·lectives- que portaria una tempesta solar.
La tempesta solar, considerada una de les vint amenaces que poden desencadenar una catàstrofe nacional pels Estats Units, provocaria una interrupció de totes les comunicacions i dels aparells electrònics. Fa uns mesos, l'investigador de la Universitat de Bristol, Ashley Dale, va advertir el passat agost que tard o d'hora una tempesta solar "excepcionalment violenta" afectaria la Terra.
"Carrington" també serà l'obra tècnicament més complexa que ha creat Teatre la Palangana, ja que hi hauran nombroses projeccions de vídeo que han requerit un esforç afegit.
El vídeo promocional que podeu veure a sobre el va elaborar un dels actors, Roger Codina, que a més és un dels impulsors del portal Adolescents.cat, vinculat al grup Nació Digital.
Teatre la Palangana estrena la primera obra de creació pròpia
Cultura i Mitjans
El muntatge es podrà veure aquest cap de setmana a l’Espai ETC de Vic, en dues sessions
ARA A PORTADA
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
09 de gener de 2015 a
les 11:08
Actualitzat el
10 de gener de 2015 a les
14:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Cultura i Mitjans
El Festival Protesta torna a Vic amb 37 pel·lícules de cinema social
-
Cultura i Mitjans
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El grup d'Osona Pla Moguda, guanyador del concurs Sona9 2026
-
Cultura i Mitjans
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents
