Vols conèixer modes i costums medievals?

El Museu Episcopal de Vic ofereix un tast de les seves col•leccions, amb motiu del Mercat Medieval.

Publicat el 04 de desembre de 2009 a les 08:09

Les col•leccions medievals del Museu Episcopal de Vic (MEV) són les més reconegudes del seu fons i les que han permès la projecció del Museu a nivell internacional. En motiu del Mercat Medieval que celebra la ciutat de Vic el MEV ofereix la possibilitat d’aproximar-s’hi des d’una òptica diferent i original, la moda i els costums de l’època medieval.

Els propers dissabte 5, diumenge 6 i dilluns 7 el Museu proposa un tast de 20 minuts al passat medieval per conèixer com vestien, pentinaven i vivien els homes i les dones de l’edat mitjana. Es podran descobrir algunes obres tot parlant de la vida quotidiana.

La visita serà gratuïta i es farà a les 12 h, a la 13 h, a les 16:30 h. i a les 17:30 h. 

Per facilitar la visita a les col•leccions, el MEV també ampliarà el seu horari d’obertura. Del dissabte 5 al dilluns 7 el Museu obrirà de 10 a 19 h. i el dilluns 8 de 10 a 14 h. 

Compartiment del retaule de Sant Andreu de Gurb Foto: Museu Episcopal de Vic