Des de la regidoria de Sanitat s'ha valorat la xerrada com a molt positiva, tot i que "potser l'hora i el dia no eren els més adequats per a poder tenir una millor assistència". Des de l'Ajuntament s'està estudiant repetir la conferència més endavant, de cara al mes de setembre o octubre.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juliol de 2007 a
les 07:36
Des de la regidoria de Sanitat s'ha valorat la xerrada com a molt positiva, tot i que "potser l'hora i el dia no eren els més adequats per a poder tenir una millor assistència". Des de l'Ajuntament s'està estudiant repetir la conferència més endavant, de cara al mes de setembre o octubre.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Cultura i Mitjans
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
