Casa Tarradellas invertirà 10 milions d’euros en una planta de reciclatge dels residus plàstics que genera l’empresa, segons publica avui el diari Expansión.com. Es tracta d’un innovador projecte que permetrà a la companyia avançar en la seva estratègia de sostenibilitat i suposarà la creació de 10 llocs de treball.
L’empresa va ser pionera el 1977 en adoptar els envasos de plàstic PET, totalment reciclables, per a l’embalatge de les seves pizzes, en comptes de les habituals capses de cartró. Cada cop que s’embolcalla una pizza es generen retalls de plàstic sobrant que es converteixen en residus. L’objectiu de l’empresa és aprofitar aquests retalls per generar nous envasos i reduir costos.
Les noves instal·lacions entraran en funcionament després de l’estiu, en un edifici que disposarà de 3.700 metres quadrats. Amb aquest projecte, Casa Tarradellas es converteix en la primera empresa del sector de refrigerats amb una planta de reciclatge pròpia.
Casa Tarradellas inverteix 10 milions d'euros en la seva pròpia planta de reciclatge
Economia
El projecte permetrà recuperar els retalls de plàstic que sobren quan s’embolcallen les pizzes.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Tot el que has de saber de la primera edició del Festival Canalla! de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Vic estrena el Festival Canalla! per reivindicar la literatura infantil i juvenil ACN
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Comença la restauració de les pintures murals de Sert a la Catedral de Vic: «És un projecte enorme» ACN
Publicat el
03 de maig de 2012 a
les 07:23
Et pot interessar
-
Economia
Girbau adquireix l'empresa alemanya Fintec, especialitzada en l'acabat tèxtil
-
Economia
Premis Innovacat 2026: tots els guanyadors
-
Economia
Santa Cecília de Voltregà i Gurb, entre els 10 municipis més rics de Catalunya
-
Economia
Una campanya del GDT vol mobilitzar la ciutadania davant els «costos» ambientals, socials i econòmics del porcí
-
Economia
Osona aposta per reconvertir granges i naus en desús per al cultiu de bolets
-
Economia
L'economia d'Osona i el Lluçanès creix durant el 2025
