La segona edició del programa “Formació per a Empreses i Emprenedors”, enfocat a millorar les habilitats empresarials, torna amb més activitats durant el mes de juliol i setembre. Les entitats de promoció econòmica de la comarca d’Osona, amb l’agència Creacció al capdavant són els promotors d'aquesta iniciativa. El programa esta enfocat a millorar les habilitats empresarials fent un recorregut per tots els àmbits de gestió de l'empresa com la planificació estratègica, màrqueting digital, gestió comercial, planificació econòmica i financera, gestió d’equips i millora de processos, entre altres. S'allargarà fins al mes de novembre.
De moment, ja estan obertes les inscripcions per al juliol. El programa d'aquest mes presenta diverses activitats com “La visió per generar el canvi en empreses”, que es portarà a terme el 2 de juliol, a partir de les 19:30 hores, i anirà a càrrec de Lluís Marco als Hostalets de Balenyà. El 9 de juliol es presentarà “Com dissenyar un pla de màrqueting digital”, a càrrec d'Oriol Cesena Mèlich, que es farà a les 9:30 hores a Vic. Finalment, per acabar les activitats d'aquest mes de juliol es farà a Vic el “Taller de panells Kanban: La revolució en la gestió de projectes”, a partir de les 9 del matí i de la mà de Sergi Mussons.
Per al mes de setembre, les inscripcions encara no estan disponibles, però si el programa d'activitats a realitzar. En aquest mes s'han programat quatre sessions: el 10 de setembre a Vic, a càrrec de Pol Rodríguez, “Eines Digitals per millorar la relació amb els clients”; el dia 17, al Museu del Ter de Manlleu, “Com posar el preu als meus productes o serveis”, a càrrec d'Eulàlia Balañà; el 24, "Innovació a l'empresa, per on comencem” a la Cooperativa de Torelló, amb els ponents Xavier Ferràs i Carme Saez; i el 29, “Comunicació i màrqueting per al comerç de proximitat”, a l'Escola d'Adults de la Gleva, a les Masies de Voltregà, dirigit per Albert Recasens, responsable de RK Comunicació.
També es poden consultar totes les activitats que es portaran a terme durant els mesos d'octubre i novembre, encara que sense l'opció a inscriure's encara.
Totes aquestes sessions estan impulsades per Creacció, l’agència d’Emprenedoria, Innovació i Coneixement, l’Ajuntament de Centelles, l’Ajuntament de Les Masies de Voltregà, l’Ajuntament de Manlleu, l’Ajuntament de Roda de Ter, l’Ajuntament de Sant Hipòlit de Voltregà, l’Ajuntament de Vic, el Consorci del Lluçanès, el Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura, i la Mancomunitat La Plana. Es compta amb el suport del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Catalunya Emprèn, el Ministerio de Empleo y Seguridad Social, el Fons Social Europeu, el Servei d’Ocupació de Catalunya, i la xarxa de municipis de la Diputació de Barcelona.
Obertes les inscripcions per al programa comarcal de formació per a emprenedors
Societat
Creacció i ajuntaments ofereixen noves propostes per aquest juliol
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Tot el que has de saber de la primera edició del Festival Canalla! de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Vic estrena el Festival Canalla! per reivindicar la literatura infantil i juvenil ACN
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Comença la restauració de les pintures murals de Sert a la Catedral de Vic: «És un projecte enorme» ACN
Publicat el
29 de juny de 2015 a
les 16:59
Actualitzat el
29 de juny de 2015 a les
17:06
Et pot interessar
-
Societat
Una foto del pantà de Sau de l'osonenc Emili Vilamala, finalista d'un prestigiós concurs internacional
-
Societat
Premis Innovacat 2026: tots els guanyadors
-
Societat
Santa Cecília de Voltregà i Gurb, entre els 10 municipis més rics de Catalunya
-
Societat
Les obres per a millorar les connexions entre la C-17 i la C-25 a Gurb començaran el novembre
-
Societat
Un projecte vol convertir antigues rectories en desús del Lluçanès en habitatge social
-
Societat
Una campanya del GDT vol mobilitzar la ciutadania davant els «costos» ambientals, socials i econòmics del porcí
