El Club Vòlei Callís i la comercial farmacèutica de productes veterinaris Provetsa han signat un acord de patrocini per a les samarretes de passeig dels equips de l'entitat per a la present temporada. En un comunicat, el Club subratlla que l'aliança "representa una magnífica associació entre el món del voleibol de la ciutat i una empresa local compromesa a donar suport a l'esport formatiu i de base".
En aquesta línia, el Vic Vòlei Callís busca col·laboracions estratègiques per reforçar el compromís de l'entitat amb l'excel·lència esportiva i la formació dels joves a través del voleibol, un esport que cada temporada compta amb més participants en el país.
El president del Club, Josep Clusella, destaca que "aquesta associació no només és un testimoni de la fortalesa del suport local, sinó que també contribuirà significativament al creixement i al desenvolupament continuat del voleibol a la ciutat de Vic". Des de la junta directiva també es mostren satisfets amb l'acord que "ajuda a minimitzar la despesa econòmica de les famílies".
Provetsa és una comercial farmacèutica, amb seu a Vic, de productes per a la veterinària, que compta amb una trajectòria empresarial de més de 40 anys. L'empresa ofereix assessorament tècnic veterinari en salut animal, alimentació i maneig, comercialitzen productes farmacèutics, nutricionals, additius naturals i productes d'higiene i desinfecció d'instal·lacions ramaderes i indústria alimentària.
El Club Vic Vòlei Callís estrena patrocinador
L'empresa Provetsa és el nou espònsor de les samarretes de passeig de l'entitat
ARA A PORTADA
-
Centenars de persones es manifesten a Vic en contra del trasllat del CAP Nord al solar del Mercat Municipal Redacció
-
Acord entre Junts, Ara Vic i PSC per la cessió del solar del Mercat Municipal a Salut pel nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
-
Roda de Ter reforça les mesures de seguretat després de diversos robatoris en establiments del poble Redacció
-
Publicat el 20 de gener de 2024 a les 08:00
Et pot interessar
-
Esports Més participants i canvi de recorregut: així serà la cursa d'Els 7 Portals de Vic
-
Esports Elena Congost s'allunya de les pistes d'atletisme per lluitar contra un càncer
-
Esports La UE Vic assoleix l'ascens a la Tercera Federació amb felicitació de Simeone inclosa: «Els desitjo el millor»
-
Esports Prats de Lluçanès acollirà l'històric raid internacional «Le Centaure»
-
Esports Prats de Lluçanès instal·larà gespa artificial lliure de microplàstics al camp de futbol
-
Esports Les carreteres d'Osona tornaran a ser escenari del Campionat d'Espanya de Ral·lis