Collsuspina Decideix es presenta en societat

Aquest dissabte, al Local Social Ramon Cabanas.

Publicat el 20 de novembre de 2009 a les 18:00
Dissabte 21 de novembre, al Local Social Ramon Cabanas (18 hores) es presentarà públicament la comissió organitzadora de Collsuspina Decideix i s'informarà de la consulta per la independència de Catalunya del 13 de desembre.
 
Amb el suport de totes les entitats del municipi i gràcies a la moció del ple de l'Ajuntament del dia 2 d'octubre a favor de convocar aquesta consulta, Collsuspina Decideix pretén presentar davant de tots els ciutadans els motius que l'han dut a organitzar-la.

Els organitzadors comptaran amb els representants de totes les entitats i, a més, amb la presència del coordinador general d’Osona Decideix Alfons López Tena que explicarà el procediment de la consulta, així com s'ha de realitzar el vot anticipat i qualsevol altra qüestió de procediment legal. 

Collsuspina Decideix vol que aquest acte sigui molt participatiu i que en sortir estigui ben engrescat a participar-hi. L'objectiu de Collsuspina Decideix és que el dia 13 hi hagi un 100% de participació.