La Federació d’ERC d’Osona va celebrar dijous al vespre el seu congrés ordinari, al Centre cívic de Can Pau Raba de la ciutat de Vic.
Durant la trobada, el president de la federació osonenca, Toni Casassas, va fer l’informe pertinent. Casassas va destacar l’estat del partit a la comarca, que tot i el revés que es va emportar a les últimes eleccions a les grans ciutats, el cas d’Osona es molt diferent, ja que ha aguantat els resultats i fins i tot ha millorat en alguns aspectes. El president va explicar que tenen 11 alcaldies, una més que la passada legislatura, estaran al govern del Consell Comarcal i van aconseguir el segon diputat provincial, que finalment ha recaigut en la persona de Pere Prat, alcalde de Manlleu.
Després d’altres informacions de les respectives secretaries, el congrés va servir per oficialitzar l’entrada dels vigatans Gràcia Ferrer i Joan López a la permanent comarcal. Ferrer serà vicepresidenta i secretaria de la Dona i el regidor, vocal d’aquesta. El congrés també va aprovar la designació de Filo Tió com a secretaria de Finances de la federació comarcal.
Ja al final de l’acte, en el torn obert de paraules, Marta Rovira, candidata a la secretaria general del partit, va exposar com s’havia confeccionat la candidatura amb Oriol Junqueras. Jordi Fàbrega, alcalde de Sant Pere de Torelló i també integrant de la candidatura de l’eurodiputat, va fer un repàs de la seva visió del congrés nacional que se celebrarà a l’octubre.
Josep Maria Font, president d’Esquerra Vic i que ahir va actuar com a president del congrés, va tancar agraint als assistents la seva presència i emplaçant-los a seguir treballant pel partit i fer-lo cada dia més gran.
ERC Osona es mostra satisfet amb les eleccions
Els republicans aprofiten el congrés ordinari per repassar els resultats dels comicis.
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
16 de juliol de 2011 a
les 11:57
Et pot interessar
-
Política
Sílvia Orriols envia el seu número dos a donar batalla per Vic
-
Política
Els municipis del Lluçanès i el Govern avancen en la planificació del futur Consell Comarcal
-
Política
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món»
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Denuncien «bloqueig» i ús fraudulent de les cites prèvies per fer els tràmits d'estrangeria a Vic
-
Política
Demanen més de 30 anys de presó per l'atac a la comissaria dels Mossos de Vic en solidaritat amb Pablo Hasél
