
La seu d'Alacer Mas. Foto: Alacer Mas
L'empresa Alacer Mas invertirà 10 milions d’euros els propers dos anys per consolidar el seu lideratge en el sector de la transformació i distribució de productes d’acer inoxidable i alumini al mercat ibèric i al sud de França.
La companyia, creada a Osona i amb la seu central a Gurb, acaba de signar la compra d’una parcel·la de 17.000 metres quadrats a Parets del Vallès, allà on es trobava l’antiga fàbrica de Combursa. En aquest espai, es construirà un nou centre de servei per al grup, que servirà de centre logístic i que permetrà créixer amb nous punts de venda. A l’Aragó, Alacer també ha tancat la compra d’una parcel·la de 5.000 metres quadrats a Saragossa, a la qual traslladarà a principis de desembre la seu actual del municipi de la Muela. Finalment, al País Basc, estan molt avançades les negociacions per a l’adquisició d’un altre nou centre d’uns 5.000 metres quadrats.
Les inversions previstes per a aquests dos anys representaran un increment de plantilla d’unes 20 persones. Hores d’ara, Alacer Mas disposa d’una slitter per a tall longitudinal, dues aplanadores de tall transversal i una planta de polit de canonada per a decoració i per a la indústria alimentària o farmacèutica. A més d’aquestes instal·lacions industrials, Alacer Mas té centres de venda i distribució a Gurb, Parets del Vallès, Manresa, Lleida, Girona, Galdakao (Bilbao), Coslada (Madrid) i la Muela (Saragossa).
Alacer Mas té prevista una facturació d’uns 72 milions d’euros per a aquest 2015.