L'Ajuntament de Calldetenes ha tornat a posar en marxa una campanya per sensibilitzar els propietaris de gossos de l'obligatorietat de recollir els excrements. La iniciativa Fotocacon Calldetenes té com a lema "Que no ho recullis et retrata, que sí ho reculls us emmarca" i s'ha enviat a tots els veïns del municipi que són propietaris d'animals a través d'una carta.
Tal com explica l'Ajuntament en una nota, es vol sensibilitzar, ja que afecta diversos indrets del poble, especialment parcs i espais verds, i suposa un problema de salut pública pels infants que hi juguen habitualment. La campanya vol reforçar la idea que no recollir els excrements de l'animal de companyia en retrata el valor moral del propietari.
L'alcalde considera que, tot i que la iniciativa es porta a terme periòdicament, darrerament s'ha detectat un increment de caques de gossos per carrers, places i parcs. Per això fa una crida a l'ètica i valors de cadascú.
Calldetenes contra les caques de gossos
Societat
L'Ajuntament posa en marxa la campanya "Fotocacon Calldetenes" per sensibilitzar els propietaris
ARA A PORTADA
-
Societat Tot suspès a Catalunya fins a les dues del migdia d’aquest diumenge Neus Climent | Pau Espí Solé
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
12 de juny de 2018 a
les 10:31
Et pot interessar
-
Societat
Set restaurants d'Osona participen en una campanya contra el malbaratament alimentari
-
Societat
Les petites coses mal fetes
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila
-
Societat
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
