La lluita per la segona posició en cadets la disputaran l'osonenc Marc Vila i Michael Palomares que tan sols estan separats per un punt. Els open, Bernat Collelldemont de Taradell i Jordi Vinyes també haurien d'esforçar-se per a obtenir la segona posició, ja que tan sols estan separats per dos punts.
En benjamins el primer lloc l'ocupa Aniol Gelabert (83), el segon Martí Aran (79) de Borgonyà i el tercer Albert Rodrigo (74).
L'únic empat a punts del campionat es dóna en els principiants. Domènenc Lladó (92) és primer i està separat per uns còmodes 10 punts de Jordi Araque (82) de Roda de Ter i Miquel Gelabert (82).
En alevins la diferència entre el primer i el grup perseguidor és una mica menys àmplia, Lluís Gelpí és primer (78), Marc Vinyes (71) segon i Miki Max Tarrés (67) tercer.
Els infantils Pol Tarrés (89) i Eloi Paré (81) de Calldetenes es diputaran la primera plaça, encara que les coses van de cara a Tarrés, ja que en aquesta edició, la d'infantils ha estat la categoria menys concorreguda. El tercer classificat, Bernat Seuba (54) amb dues absència podria assegurar-se aquesta posició.
Finalment en expert, sembla ser que aquest any el Campionat d'Osona anirà cap al Maresme, ja que Andreu Miró sustenta la primera posició amb 77 punts. El vigent campió, l'osonenc Gerard Aguilar (68) va ser absent per lesió en la quarta prova i en conseqüència no va sumar punts. Tot i això els separen 9 punts i moltes coses poden passar. La tercera posició la té pràcticament assegurada Josep Claret (51).
Pel que fa a la classificació absoluta, i possible guanyador de la bicicleta de trial. El primer lloc és pel principiant Domènec Lladó amb 10 punts, seguit del també del principiant Miquel Gelabert amb 14 i pel benjamí Martí Aran amb 17. Amb aquestes escasses diferències de punts en algunes posicions de podi, la prova de Calldetenes espera ser molt emocionant.
La prova de Calldetenes es disputarà a la tarda amb el següent horari:
-Inscripcions en la piscina municipal de 16:30 a 18:00 amb sortida a les 17:00.
-Temps de carrera 3h 30min + 30min de penalització.
-Lliurament de premis al finalitzar la competició en l'auditori de l'ajuntament.
-Entrada gratuïta a la piscina per a tots els participants.
-El restaurant de la piscina ofereix un menú especial fi de campionat per a poder sopar una vegada acabi la competició a un preu de 12€ per a adult i de 7€ per a infantil. Podeu fer les reserves al tel. 696 50 11 27.
-Entrada gratuïta a la piscina per a tots els participants.
-El restaurant de la piscina ofereix un menú especial fi de campionat per a poder sopar una vegada acabi la competició a un preu de 12€ per a adult i de 7€ per a infantil. Podeu fer les reserves al tel. 696 50 11 27.