El Seminari Vic oferirà a partir del proper curs 2021-2022 dos nous graus. Es tracta dels cicles formatius superiors en Dietètica i en la Gestió en Allotjaments Turístics. Ambdos graus tenen una durada de dos anys i estan estretament lligats amb les àrees d'activitat del Seminari Vic, és a dir, restauració i allotjament. De fet, actualment, ja acull diversos cicles formatius dins la família d'esports a través del CEES (Centre d'Estudis El Seminari).
Tal com destaca el Seminari Vic en una nota, la dietètica ha esdevingut sector clau per a la salut de les persones. Un tècnic superior en Dietètica s'encarrega d'elaborar dietes, controlar la qualitat de l'alimentació de les persones, analitzar-ne els comportaments alimentaris i programar i aplicar activitats educatives que millorin els hàbits alimentaris de la població.
D'altra banda, quant a la Gestió en Allotjament Turístic, ha de permetre donar eines perquè aquest sector, actualment tocat, es reinventi i pugui mantenir-se com a activitat econòmica essencial. Aquest grau superior capacita la persona a coordinar els serveis propis dels establiments d'allotjaments turístics, organitzar esdeveniments gestionant els recursos humans i materials necessaris; controlar i supervisar el departament de recepció i assegurar l'atenció al públic segons els nivells de qualitat establerts.
El Seminari de Vic oferirà dos nous cicles formatius superiors el curs vinent
Els dos graus, que tindran dos anys de durada, estan estretament lligats amb les àrees d'activitat de l'equipament: dietètica i turisme
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de març de 2021 a les 09:45
Et pot interessar
-
Societat L'obrador de patates de Sant Tomàs posa a la venda el gust del pebre negre
-
Societat Arrenca la fase de participació ciutadana del Pla Local d'Habitatge de Manlleu
-
Societat Roda de Ter crea un espai dedicat al dol gestacional, perinatal i neonatal
-
Societat Turull, convidat d'honor a la Festa Verdaguer de Folgueroles
-
Societat L'Ajuntament de Vic desallotja una vintena d'ocupants de tres infrahabitatges en els baixos d'un edifici
-
Societat Una influenciadora visita Osona i el Lluçanès per difondre l'oferta turística i gastronòmica del territori