La inauguració del nou espai serà aquest dijous 30 de novembre, i per celebrar la reobertura, la companyia enceta tres jornades –fins al dissabte 2 de desembre- de promocions i descomptes en una àmplia gamma de productes.
Un espai renovat adaptat a les necessitats del client
Isern compta una llarga tradició comercial: va néixer a Roda de Ter l'any 1952 i amb el pas dels anys s'ha consolidat arreu de la comarca. El pas de les dècades i les noves necessitats dels seus clients han fet evolucionar la cadena, els assortits de productes i els serveis que ofereixen, i també els seus establiments comercials.En el cas de la reformada botiga de la rambla del Carme de Vic, s'hi pot trobar una àmplia gamma de productes –amb les principals marques del mercat- i ofertes de compra ràpida, però també un equip d'assessorament format per 20 especialistes. Entre els serveis que s'ofereixen en aquest espai comercial, els clients poden trobar-hi tècnics de reparació d'aparells, la posada a punt de dispositius mòbils i ordinadors o assessorament d'operadors de telefonia mòbil, entre molts altres.
Productes verds
Sota el lema de Productes verds, Isern treballa l'estratègia de sostenibilitat conscient amb l'entorn. D'aquesta manera, les seves botigues compten amb múltiples propostes perquè els clients puguin tenir un estil de vida més sostenible en relació amb la tecnologia i els electrodomèstics.Per exemple, els establiments de la cadena ofereixen punts de reciclatge d'aparells electrònics i electrodomèstics RAEE, a més d'etiquetatge de "producte verd" en alguns productes fabricats mitjançant plàstics reciclats o que consumeixen menys electricitat. Una altra opció també és oferir el servei de recompra de dispositius mòbils i tauletes amb l'objectiu de promoure l'economia circular.