L’alcalde de Vic rep les seleccions que participen a la Copa Amèrica d’hoquei patins

La competició se celebra aquesta setmana a la ciutat.

Publicat el 22 de juny de 2010 a les 14:29
Recepció de les seleccions participants a la Copa Amèrica. Foto: Adrià Costa

Avui, dimarts dia 22 de juny, l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, ha rebut els representants de les 13 seleccions que participen a la Copa Amèrica d’hoquei que es disputa aquesta setmana a la ciutat. A la recepció també hi han assistit el president de la comissió organitzadora de la Copa Amèrica, Alfred Verdaguer, el president de la Confederación Sudamericana del Patín, Armando Quintanilla, i la regidora d’Esports, Montse Rovira.

Vila d’Abadal ha donat la benvinguda als diversos representants, tot explicant-los que la ciutat de Vic “té una arrel profundament catalana que la diferencia clarament” i que “la catalanitat fa que les expressions de la nostra nació siguin molt importants”, en referència a la selecció catalana d’hoquei, que participa en aquesta competició.

Vila d’Abadal també ha destacat la importància de l’esport a la ciutat de Vic, on “una de cada quatre persones participa en les més de trenta entitats esportives de Vic”, i també ha esmentat l’esport com una eina educativa de cara a les generacions futures. Finalment, ha destacat que Catalunya és un país que ha rebut moltes onades migratòries i que això ha permès “que sempre s’hagi treballat per la convivència i relació entre els pobles”, fet que estava exemplificat en les diverses procedències dels assistents a la Copa Amèrica.

- Tota la informació i calendari de partits
- Presentació de la Copa Amèrica

Recepció de les seleccions participants a la Copa Amèrica. Foto: Adrià Costa