L'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta ha rebut un crèdit de 200.000 euros per renovar el paviment de gespa del camp de futbol i per construir una de canonada d'aigua a Puig–l’Agulla. Aquesta acció s'emmarca en el marc de la Caixa de Crèdit que impulsa la Diputació de Barcelona. Segons l'Ajuntament, les obres del canvi de gespa tenen un import d'adjudicació de 183.315 euros.
La Caixa de Crèdit és un instrument de cooperació local que té l’objectiu d'atorgar crèdits als ajuntaments, entitats municipals descentralitzades i mancomunitats de municipis de la demarcació per al finançament de noves inversions, el dèficit de finançament en inversions executades i les operacions incloses en un Pla de Sanejament o Econòmic i Financer.
Cada govern local pot demanar fins a 200.000 euros cada any, amb l’excepció dels municipis inferiors a 1.000 habitants. El tipus d’interès és al 0%, amb una amortització màxima de 10 anys i una carència d’un any des de la data de concessió.
Sant Julià de Vilatorta rep un crèdit de 200.000 euros
El préstec és per renovar el camp de futbol i construir una canonada d'aigua a Puig–l'Agulla
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de setembre de 2021 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Societat Llet Nostra ha d'envasar fora de Catalunya per la venda de la planta de Pascual de Gurb
-
Societat
La Mancomunitat La Plana digitalitza el control d'accés i pesatge de la fracció orgànica
-
Societat
Nou mural de Pilarin Bayés a Manlleu
-
Societat
Així és la Tuta, la nova figura festiva del barri del carrer de la Riera de Vic
-
Societat
Activen el pla per risc químic per una possible fuita de clor en un dipòsit d’Aigües Vic
