L’accés descontrolat durant aquests darrers mesos i la manca de respecte per a l’espai, l’entorn i la convivència han obligat a l’Ajuntament de Sant Torelló a restringir l’accés a les zones de barbacoes i posar en marxa un protocol d’us dels espais. La mesura ja està en vigència des del passat cap de setmana. En principi, serà una prova pilot que s’anirà adaptant a les necessitats reals.
L'accés serà restringit a un nombre màxim de persones per dia i caldrà disposar d'un tiquet que es podrà adquirir a la gasolinera de l'entrada del poble. Els nens i nenes menors de 14 anys no hauran de comprar el tiquet, que tindrà un preu de 1 euro. El vigilant serà la persona encarregada de controlar que tothom en disposi.
Uns panells situats a l'entrada de cada un dels terrenys indiquen les normés d'ús per tal que totes les persones que vulguin gaudir de l'espai el respectin.
Sant Pere de Torelló restringeix l'accés a les zones de barbacoes
Societat
L’Ajuntament ha pres la decisió després de les accions incíviques d’alguns veïns.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Tot el que has de saber de la primera edició del Festival Canalla! de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Vic estrena el Festival Canalla! per reivindicar la literatura infantil i juvenil ACN
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Comença la restauració de les pintures murals de Sert a la Catedral de Vic: «És un projecte enorme» ACN
Publicat el
19 de juny de 2012 a
les 17:24
Et pot interessar
-
Societat
Una foto del pantà de Sau de l'osonenc Emili Vilamala, finalista d'un prestigiós concurs internacional
-
Societat
Premis Innovacat 2026: tots els guanyadors
-
Societat
Santa Cecília de Voltregà i Gurb, entre els 10 municipis més rics de Catalunya
-
Societat
Les obres per a millorar les connexions entre la C-17 i la C-25 a Gurb començaran el novembre
-
Societat
Un projecte vol convertir antigues rectories en desús del Lluçanès en habitatge social
-
Societat
Una campanya del GDT vol mobilitzar la ciutadania davant els «costos» ambientals, socials i econòmics del porcí
