Ada Colau, alcaldessa de Barcelona, s'ha referit aquest dijous a l'escenari d'investidura al Congrés espanyol i ha demanat al PSOE que "rectifiqui" i pacti "amb les forces del canvi". "Hauria de veure per què ha perdut tants vots", ha afegit en una entrevista a El Món a RAC1. Colau, de fet, sosté que si els socialistes pacten amb el PP "serà la seva fi".
Respecte al "govern d'esquerres" que va emplaçar a formar ahir amb el PSC i ERC a l'Ajuntament de Barcelona, l'alcaldessa ha repetit el seu desig i ha afirmat que "no és un problema" el fet que Jaume Collboni sigui investigat pel Cas Mercuri per arribar a un acord.
Contra les pancartes del derbi
Colau ha criticat durament les pancartes que van mostrar alguns seguidors de l'Espanyol en el derbi d'aquest dimecres davant del Barça que feien referència a Shakira: "Ho veus i fa mal a l'estómac. Hi ha una violència masclista estructural que és una base per generar després violència. Em va semblar horrorós".
Ada Colau demana al PSOE que «rectifiqui» i pacti amb «les forces del canvi»
L'alcaldessa de Barcelona assegura que si els socialistes pacten amb el PP "serà la seva fi" | Afirma que "no és un problema" que Jaume Collboni estigui investigat pel Cas Mercuri per arribar a un acord a l'Ajuntament de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de gener de 2016 a les 08:55
Et pot interessar
-
Política El líder del PP a Barcelona Daniel Sirera denuncia un robatori d'objectes de la seva moto a Sant Antoni
-
Política L’arribada de nou nunci del Papa delata les tensions entre la Moncloa i l’Església espanyola
-
Política El Govern reconeix que l’arribada de PP i Vox a la Moncloa «faria perillar els acords»
-
Política El futur incert dels pressupostos d'Illa
-
Política Illa se'n va «al setembre»: l'oposició suspèn el primer any del president a Palau
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»