L'alcaldessa de Barcelona ha lamentat, durant la seva entrevista a El matí de Catalunya Ràdio, que els treballadors del metro hagin anunciat una aturada al servei coincidint amb la celebració del Mobile World Congress a la ciutat: "Convocar una vaga és incompatible amb una taula de negociació, és tenir l'espasa de Dàmocles a sobre". "El que sap greu és que s'hagi anat directe a convocar una vaga", ha afegit, tot demanant la represa de la taula de negociació per continuar amb les negociacions".
Així, ha instat TMB a aixecar la vaga a fi reprendre les negociacions, i és que l'Ajuntament té tota la voluntat, ha assegurat, de millorar les condicions laborals dels empleats públics. "L'Ajuntament el que està fent és treballar perquè hi hagi serveis públics de qualitat i amb les màximes garanties per als treballadors", ha dit.
Ada Colau insta TMB a aixecar la vaga durant el Mobile World Congress
Política
L'alcaldessa de Barcelona considera que desconvoqui l'aturada per reprendre les negociacions
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
08 de febrer de 2016 a
les 15:43
Actualitzat el
08 de febrer de 2016 a les
15:50
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
-
Política
Amplíssima majoria del PP i Vox al Congrés, segons una enquesta de «El Español»
