💥 Ahir vam assenyalar la segona residència de @damiacalvet, responsable polític de la candidatura Barcelona-Pirineu 2030. Uns #JJOO d’hivern on les elits econòmiques volen treure un rèdit econòmic a costa de destruir el nostre territori.
— Arran (@Arran_jovent) January 28, 2021
📸 #Cerdanya pic.twitter.com/R4a5Rktgj2
Arran assegura que la candidatura dels Pirineus 2030 "incentiva un model socioeconòmic basat en el turisme de neu que aboca a la misèria, forçant el jovent a marxar dels pobles davant la manca d’oferta de feina i estudis". Convoquem per demà una manifestació a la Molina per demanar la retirada del projecte i per demanar millores de les condicions dels joves als pobles dels Pirineus.Heu errat doblement:
— Damià Calvet🎗 (@damiacalvet) January 28, 2021
1. No tinc segona residència i heu perjudicat un tercer.
2. Seguiré treballant perquè als Pirineus puguem fer uns JJOO d’Hivern sostenibles, que aportin prosperitat, ocupació i oportunitats a aquestes comarques.
No és el primer cop que Arran s'equivoca de domicili per un assenyalament. Ni tan sols és el primer cop que els hi passa a la Cerdanya. El novembre de 2018, l'organització juvenil va pintar de groc la suposada segona residència del jutge Pablo Llarena a la Cerdanya i es van equivocar de domicili.⌠Ens oposem a la celebració d’uns JJOO d’hivern al #Pirineu i exigim al @govern que retiri la candidatura.
— Arran (@Arran_jovent) January 28, 2021
🗣 RODA DE PREMSA
📠Demà, 10:30h #LaMolina pic.twitter.com/ki9yWT5FYY