"L'any passat i aquest són moments històrics diferents i, per tant, el gest polític si la Via Catalana surt bé ha de ser diferent". Aquest és el raonament de la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, quan ha estat preguntada per Nació Digital si tenint present l'avançament electoral que va provocar la manifestació històrica de la Diada del 2012, quin gest polític s'espera si la Via Catalana resulta un èxit.
"El Govern ja està treballant per la Catalunya sobirana", ha sentenciat Forcadell durant la presentació de l'esdeveniment aquesta tarda. Així mateix la presidenta de l'ANC, ha afegit que "la Via ha d'accelerar el procés per tal de convocar la consulta sobiranista el més aviat possible", sense aclarir cap gest en concret. Per a l'ANC, la Via Catalana -com ja ho va fer la manifestació del 2012- "accelerarà" la història de Catalunya, això sí, tenint present que "ja s'ha deixat enrere la Catalunya autonòmica".
Carme Forcadell colla Artur Mas però no l'ofega
La presidenta demana un "gest polític" després de la Via Catalana però admet "que s'està treballant per la Catalunya Sobirana"
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2013 a les 17:20
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
