"L'any passat i aquest són moments històrics diferents i, per tant, el gest polític si la Via Catalana surt bé ha de ser diferent". Aquest és el raonament de la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, quan ha estat preguntada per Nació Digital si tenint present l'avançament electoral que va provocar la manifestació històrica de la Diada del 2012, quin gest polític s'espera si la Via Catalana resulta un èxit.
"El Govern ja està treballant per la Catalunya sobirana", ha sentenciat Forcadell durant la presentació de l'esdeveniment aquesta tarda. Així mateix la presidenta de l'ANC, ha afegit que "la Via ha d'accelerar el procés per tal de convocar la consulta sobiranista el més aviat possible", sense aclarir cap gest en concret. Per a l'ANC, la Via Catalana -com ja ho va fer la manifestació del 2012- "accelerarà" la història de Catalunya, això sí, tenint present que "ja s'ha deixat enrere la Catalunya autonòmica".
Carme Forcadell colla Artur Mas però no l'ofega
La presidenta demana un "gest polític" després de la Via Catalana però admet "que s'està treballant per la Catalunya Sobirana"
ARA A PORTADA
-
La pitjor elecció per a Trump: com afectarà la tria del fill de Khamenei en la guerra a l'Iran? Pep Martí i Vallverdú
-
-
L'Ibex-35 acumula una caiguda del 7% en una setmana, el pitjor registre des de fa quatre anys Redacció
-
Educació apuja l'aposta amb el salari: convenç CCOO i UGT però indigna la resta de sindicats David Cobo
-
Les vagues i protestes s'enquisten als serveis municipals de Barcelona davant un Collboni que no mou fitxa David Cobo
Publicat el
04 de setembre de 2013 a
les 17:20
Et pot interessar
-
Política
Junts busca enfortir-se com a «alternativa» davant el desacord Illa-Junqueras
-
Política
Un inspector de la UDEF diu que els Pujol van ingressar 30 milions en efectiu a comptes andorrans
-
Política
Junts adverteix que unes eleccions anticipades serien «la culminació del fracàs» d'Illa i ERC
-
Política
La federació d'ERC a Barcelona reeditarà el duel entre afins i crítics de Junqueras i Alamany
-
Política
Moret, a ERC: «Ningú ha descartat la recaptació de l’IRPF; estem parlant de tempos»
-
Política
Tres anys sense nous pressupostos de la Generalitat, gairebé el període més llarg de la història
