"L'any passat i aquest són moments històrics diferents i, per tant, el gest polític si la Via Catalana surt bé ha de ser diferent". Aquest és el raonament de la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, quan ha estat preguntada per Nació Digital si tenint present l'avançament electoral que va provocar la manifestació històrica de la Diada del 2012, quin gest polític s'espera si la Via Catalana resulta un èxit.
"El Govern ja està treballant per la Catalunya sobirana", ha sentenciat Forcadell durant la presentació de l'esdeveniment aquesta tarda. Així mateix la presidenta de l'ANC, ha afegit que "la Via ha d'accelerar el procés per tal de convocar la consulta sobiranista el més aviat possible", sense aclarir cap gest en concret. Per a l'ANC, la Via Catalana -com ja ho va fer la manifestació del 2012- "accelerarà" la història de Catalunya, això sí, tenint present que "ja s'ha deixat enrere la Catalunya autonòmica".
Carme Forcadell colla Artur Mas però no l'ofega
La presidenta demana un "gest polític" després de la Via Catalana però admet "que s'està treballant per la Catalunya Sobirana"
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2013 a
les 17:20
Et pot interessar
-
Política
Els hereus del PDECat ultimen 200 candidatures per a les eleccions municipals
-
Política El jutge acorda agrupar les acusacions populars del cas contra Zapatero sota la direcció del PP
-
Política
Fracassa l'intent d'una consulta a la militància d'ERC sobre els pressupostos d'Illa
-
Política
La diputada Glòria Freixa també fa el pas i es presenta a les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
Un manual que s'esgota
-
Política
L'olor de la Moncloa apaivaga les tensions al PP català abans del congrés
