El Teatre Bartrina de Reus acollirà l'acte central de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya al Camp de Tarragona, que han organitzat conjuntament la Delegació del Govern i l'Ajuntament de la capital del Baix Camp. Enguany és la primera vegada que aquest acte se celebra a Reus.
L’acte, presentat per la periodista Roser Marquès, tindrà lloc dijous, dia 8 de setembre, a les 12 h. La convidada de luxe en aquesta celebració serà la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, qui serà l'encarregada de pronunciar la glosa. Forcadell estarà acompanyada de l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, i del delegat del Govern a Tarragona, Òscar Peris, qui farà un parlament institucional.
El grup musical So Nat, Grallers de Tarragona realitzarà un petit concert que finalitzarà amb la interpretació del Cant dels Segadors.
Carme Forcadell serà la conferenciant de l'acte de la Diada al Camp de Tarragona
El delegat del Govern i l'alcalde de Reus presidiran l'acte de commemoració de l'Onze de Setembre, al Teatre Bartrina
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
05 de setembre de 2016 a
les 20:18
Et pot interessar
-
Política
El Leviatan devora els seus creadors
-
Política Junts demana que el B1 de català sigui un requisit pel personal dels busos interurbans
-
Política
Junts aposta per Shakira i qüestiona al govern espanyol els «abusos d'Hisenda»
-
Política
Hora de complir
-
Política
Una empresa de l'entorn de Zapatero va pactar una comissió del 3% per la construcció del Hard Rock
-
Política La «prioritat nacional» de Vox només aconsegueix el suport del PP i l'abstenció d'Aliança al Parlament
