El govern de Pakistan ha cessat el seu cònsol a Barcelona després que una treballadora de l'oficina consular l'hagi denunciat als jutjats de la ciutat comtal per presumptament haver-la assetjat sexualment en l'àmbit laboral. El diari El Periódico ha avançat que la dona també l'ha denunciat per suposadament haver intentat forçar-la. Després d'això, el ministeri d'Assumptes Exteriors l'ha apartat del càrrec i ha obert una investigació interna.
El diplomàtic hauria demanat i enviat fotografies eròtiques a la treballadora a través d'una aplicació que permet esborrar els missatges després de 24 hores. "Em vaig veure obligada a fer-ho, perquè necessitava la feina per regularitzar la meva situació a Espanya i no volia que em fessin fora", ha dit l'afectada a El Periódico.
El ja excònsol pakistanès ha negat els fets a EuropaPress i ha defensat que és innocent. De fet, ha assegurat que la dona li vol fer "xantatge" després que la volgués acomiadar arran d'uns estudis que informaven de suposats mals comportaments de la treballadora amb persones del seu país, ha explicat. El representant ha tornat al Pakistan, on prepara la seva defensa amb el seu advocat i reuneix testimonis i proves.
Cessen el cònsol de Pakistan a Barcelona per presumpte assetjament sexual a una treballadora
La dona ha presentat una denúncia davant els jutjats de la ciutat
- La copa mundial de la FIFA, en imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Junts pressiona Illa perquè la benedicció de la torre de la Sagrada Família sigui en català Oriol March
-
«Els capellans heu d'anar vestits de capellans»: l'ordre d'Omella davant la visita del Papa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
09 d’agost de 2022 a
les 18:13
Actualitzat el
09 d’agost de 2022 a les
18:17
Et pot interessar
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política Junts, PP, Vox, CUP i Aliança presenten esmena a la totalitat als pressupostos
-
Política
Puigdemont desafia Feijóo a plantejar-li en persona la moció de censura instrumental
-
Política
La llengua del papa
-
Política
Guia pràctica de les primàries de Junts a Barcelona
