Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dijous una dona de 49 anys a Castellbell i el Vilar com a autora confessa de l'homicili de la sogra, de 81, al camí del Puig del nucli de Borràs. Segons ha obtingut NacióManresa de veïns de Castellbell, el crim s'ha produït per arma blanca, d'una ganivetada al coll.
Els fets han passat al camí del Puig del nucli de Borràs, sobre les 3 de la tarda. Segons el comunicat de Mossos, a 2/4 de 4 el Sistema d'Emergències Mèdiques els ha avisat d'una agressió a una dona. Quan els Mossos d'Esquadra han arribat al lloc dels fets, la dona ja era morta amb signes de violència. La seva jove, que era allà mateix, ha estat detinguda.
La Divisió d'Investigació Criminal de la Regió Policial Central s'ha fet càrrec de la investigació per tal d'esclarir les circumstàncies dels fets.
Detenen una dona per matar la seva sogra al Bages
Política
Segons veïns de Castellbell i el Vilar, la presumpta assassina li ha fet una ganivetada al coll
ARA A PORTADA
-
Política Illa demana una treva als sindicats per poder resoldre els problemes de l'educació Bernat Surroca Albet
-
Societat «El nou curs comença a l'abril»: així planifiquen mestres i direccions el retorn a l'aula Gerard Mira
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Política PP i Vox aconseguirien una majoria absoluta folgada al Congrés, segons diverses enquestes Marc Orts i Cussó
Publicat el
28 de juny de 2018 a
les 15:58
Et pot interessar
-
Política Els cantaires expulsats de la Sagrada Família durant la visita del Papa actuaran per la Diada
-
Política
El govern espanyol contradiu l'Europa sobre l'agressió a un aficionat per dur una estelada: «Prudència»
-
Política
Rifar-se el finançament
-
Política
L’Europa denuncia una nova agressió de la policia espanyola a un aficionat per dur una estelada
-
Política
Mirant a Alemanya
-
Política
Ceuta, el Marroc i el Règim del 78
