Josep Antoni Duran i Lleida s’incorporarà al bufet d’advocats Colls de Barcelona, fundat el 1956 pel seu sogre, Josep Colls Alsius. A més, la seva muller Marta Colls n’és sòcia.
Gràcies a l’experiència adquirida en la comissió d’exteriors del Congrés dels Diputats que va presidir durant les dues últimes legislatures, el democratacristià pretén donar molta importància als assumptes internacionals. A més, disposa d'una gran agenda de contactes, sobretot dels partits democratacristians d'Europa i Amèrica Llatina.
Fa un mes Duran va comunicar que deixava la presidència del comitè de govern d’Unió després dels fracassos electorals de les darreres eleccions catalanes i espanyoles.
Duran i Lleida fitxa pel bufet d'advocats de la família
Política
L'exlíder d'Unió s'incorpora al món laboral aprofitant la seva agenda de contactes internacional per tractar assumptes d'exterior
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
16 de febrer de 2016 a
les 11:10
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
-
Política
Amplíssima majoria del PP i Vox al Congrés, segons una enquesta de «El Español»
