El prestigiós rotatiu econòmic Financial Times publica aquest diumenge un editorial titulat "Espanya i els catalans han d'evitar la col·lisió" i dóna el seu punt de vista: "Madrid ha de donar més autonomia a Catalunya sota una nova Constitució. Això vol dir, exactament, garantir un tracte fiscal més generós al Parlament".
El rotatiu britànic assegura que amb una majoria d'escons no n'hi hauria prou i reclama una majoria en vots per defensar la independència. Tot i així, també proclama que "el 50 per cent del vot no donaria la independència; però enviaria una senyal a Madrid i la UE que el problema nacionalista a Catalunya no es pot seguir ignorant".
El Financial Times assegura que Espanya ha fet les reformes necessàries per sortir de la crisi i que "no es pot permetre" tornar enrere per la nova situació nacionalista. Tot i així reconeix que no serà fàcil trobar una solució ja que a les eleccions espanyoles de finals d'any "probablement no hi haurà cap resultat conclusiu".
El «Financial Times» defensa que si l'independentisme supera el 50% dels vots «no es pot seguir ignorant»
El rotatiu creu que Espanya hauria de donar «un tracte fiscal més generós»
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de setembre de 2015 a
les 20:12
Et pot interessar
-
Política
Sant Jordi també a Brussel·les amb intercanvi de llibres i roses
-
Política
La regularització i Jordi Pujol trenquen la treva política per Sant Jordi
-
Política
Rajoy ho nega tot davant el jutge de la Kitchen: «No he destruït papers i no sabia que em deien 'El barbes'»
-
Política
El viatge de Jordi Pujol
-
Política
Jordi Turull visita Jordi Pujol: «Això de dilluns no té nom pel seu estat»
-
Política
El PP i Vox tanquen un acord per investir Jorge Azcón i governar junts a l'Aragó
